يکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۸:۰۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ 
  • تعداد بازدید : 34
  • کد خبر : ۵۲۷۵
اجرای طرح سپاس از معلم با مشاركت شركت آب و فاضلاب استان درهنرستان كوثر شهر اردبیل
با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و استانداری اردبیل طرح سپاس از معلم به مناسبت روز معلم در مدرسه هنرهای تجسمی کوثر اردبیل با مشارکت مسئولین آموزش و پرورش و شرکت آبفا استان اردبیل برگزار گردید.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان اردبیل، در مراسم طرح سپاس از معلم  مهندس داود شکاری معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان با تبریک روزمعلم ، از زحمات مدیران و معلمین و مدرسین گرامی مدرسه هنرهای زیبای کوثر اردبیل، تقدیر و تشکر نموده و  معلمی را شغل انبیاء دانست . ایشان از زحمات و تلاش و کوشش و همکاریهای دلسوزانه دبیران مدرسه مذکور قدردانی کرد.

در این مراسم دکترحسین نژاد معاون پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه 1اردبیل نیز روز معلم را به مدیران و معلمین تبریک و تهنیت گفته و جامعه تحصیلکرده ودارای پیشرفت علمی و بروز را مدیون مدیران و معلمین فرهیخته عنوان کرد و یاد آور شد وظیفه ذاتی آموزش و پرورش را برگزاری مراسم مناسب در مدارس در شأن معلمین عزیز و گرانقدر دانست.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و جوایز ارزنده به دبیران، دانش آموزان و هنر آموزان برتر این مدرسه از آنها تجلیل کرده و از از نمایشگاه هنرهای دستی و نقاشی هنرستان کوثر بازدید کردند.

img_2234.jpgimg_2270.jpgimg_2286.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1403/02/26 14:21
    6.1.8.0
    V6.1.8.0