سه‌شنبه, 11 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ 
  • تعداد بازدید : 776
  • کد خبر : ۴۰۱۵
selectedimage
افتتاح ۱۱پروژه آبرسانی روستایی دراستان اردبیل
مهندس بهنژاد در مراسم افتتاح این پروژه ها که بصورت ویدئو کنفرانسی با حضور وزیر محترم نیرو در هفته چهل و دوم "پویش هر هفته الف-ب-ایران" انجام شد گفت افتتاح ۱۱پروژه تامین آب آشامیدنی روستایی در استان اردبیل صورت گرفت.

به گزارش دفترروابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، مهندس فرامرز به نژاد رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل از افتتاح آبرسانی به ۱۱روستا خبر داد.

مهندس بهنژاد در مراسم افتتاح این پروژه ها که بصورت ویدئو کنفرانسی  با حضور وزیر محترم نیرو در هفته چهل و دوم "پویش هر هفته الف-ب-ایران" انجام شد گفت افتتاح ۱۱پروژه تامین آب آشامیدنی روستایی در استان اردبیل صورت گرفت.

مهندس حمیدرضا جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در ابتدای این برنامه گفت همزمان با افتتاح ۲۵۶ پروژه تامین آب آشامیدنی روستایی در سطح ۹ استان کشور که در قالب "پویش هر هفته الف-ب-ایران" و با هزینه ای حدود ۳۴۰ میلیارد تومان با دستور وزیر محترم نیرو افتتاح می گردد در استان اردبیل هم ١۱پروژه افتتاح و مورد بهره برداری رسمی قرارمی گیرد.

 رئیس هیئت مدیره ومدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل  در این مراسم که با رعايت مواردبهداشتي شرکت کنندگان استانی، شهرستانی و محلی برگزار شدافزود: برای اجرای این پروژه ها  ۹۸ میلیاردریال اعتبار هزینه شده است.

مهندس به نژاد اضافه کرد: این روستاها در۱۱پروژه تک روستایی بوده و با بهره برداری از این پروژه ها ۲۰لیتر بر ثانیه آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای ۶۵۲ خانوار با جمعیت ۲۲۲۶ نفر از اهالی این ۱۱روستا تامین می شود.

وی همچنین تصریح کرد: در قالب پروژه های یاد شده، احداث ۸۱۰متر مکعب مخزن، اجرای ۳۷۸۵۰متر خط انتقال ،۵۷۰۰متر اصلاح و ۵۹۰۰مترتوسعه شبکه آبرسانی ،۵ ایستگاه پمپاژ و ۷ مخزن زمینی ذخیره آب صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل در ادامه مراسم همچنین از آبرسانی به روستاهای حسنعلی کندی ، اروانق در اردبیل و سهرابلو مشگین شهر اشاره کرد و گفت؛ با توجه به مشکلات آب شرب روستاهای مذکور ،با حساسیت و پیگیری مستمر و بصورت ویژه توانستیم نسبت به آبرسانی به این روستاها اقدام و آب شرب سالم و بهداشتی و پایدار برای ساکنین روستا ایجاد کنیم .

در پایان این مراسم نیز دکتر رضا اردکانیان، وزیر نیرو، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در سوره ابراهیم بر لزوم شکر گزاری از این ماده حیات بخش تاکید نمود و افتتاح طرح های "پویش هر هفته الف-ب-ایران" را ادامه خدمت به مردم دانست و خاطر نشان کرد که رفع محرومیت روستاها تا پایان دولت تدبیر و امید ادامه خواهد داشت

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1402/10/10 16:34
    6.1.8.0
    V6.1.8.0