جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ 
  • تعداد بازدید : 818
  • کد خبر : ۳۹۹۴
جلسه بررسی مسائل و مشكلات آب شرب روستاهای كزج و نمهیل خلخال
جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستاهای کزج و نمهیل واقع در بخش خورش رستم شهرستان خلخال با حضوردکترنظری نماینده مردم شریف خلخال و کوثر در مجلس شوراى اسلامی و مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان و سایر مدیران دستگاههای اجرایی برگزارشد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل، جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستاهای کزج و نمهیل واقع در بخش خورش رستم شهرستان خلخال با حضوردکترنظری نماینده مردم شریف خلخال و کوثر در مجلس شوراى اسلامى و مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان و سایر مدیران دستگاههای اجرایی برگزارشد.

در این جلسه که جهت بررسى مشکلات روستاها ازجمله وضعیت آب شرب  برگزار گردید ، مهندس به نژاد رئیس هیئت مدیره ومدیر عامل شرکت آبفا استان به تشریح کامل آخرین وضعیت موجود منابع تامین آب ، زیرساخت ها و برنامه  های مربوطه پرداخت .

مهندس فرامرزبه نژاد ، در این جلسه بر تامین اعتبار لازم جهت اجرا وتکمیل پروژه هاى نیمه تمام در سطح روستاها ، نوسازى و بازسازى شبکه هاى فرسوده به منظور کاهش هدر رفت آب تأکید نمودند .

در ادامه این نشست دکتر نظری نماینده مردم محترم شهرستان خلخال در مجلس شوراى اسلامى ، ضمن اعلام برخى از درخواست هاى مردمى حوزه انتخابیه ، اعلام نمودند بصورت جدى از طریق ظرفیت کمیسیون مربوطه مسائل مرتبط با تأمین اعتبارات مورد نیاز جهت تسریع در تکمیل و بهره بردارى پروژه ها و توسعه و ارتقاء زیرساخت هاى مرتبط با تامین و توزیع آب شرب پیگیرى خواهند نمود .ایشان در پایان این جلسه از مجموعه اقدامات و تلاش هاى مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان تقدیر و تشکر نمودند

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1402/10/10 16:34
    6.1.7.0
    V6.1.7.0