پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ 
  • تعداد بازدید : 698
  • کد خبر : ۳۹۲۸
بازدید استاندار اردبیل از پروژه تصفیه خانه فاضلاب روستای بنه و اون بیر بیگلو شهرستان گرمی
استاندار اردبیل در جریان سفر به شهرستان گرمی از پروژه تصفیه خانه فاضلاب روستای بنه و اون بیربیگلو بازدید و در خصوص پروژه های عمرانی شهرستان گرمی اظهار کرد: توافق اتمام پروژه های عمرانی و زیرساخت های لازم ازجمله پروژه های آبرسانی و تصفیه خانه فاضلاب در روستاهای بنه و اون بیر بیگلو شهرستان گرمی زمان بندی شده و کارها طبق برنامه پیش می رود.

به گزارش دفتر روابط عمومی وآموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل، استاندار اردبیل در جریان سفر به شهرستان گرمی از پروژه تصفیه خانه فاضلاب روستای بنه و اون بیربیگلو بازدید و در خصوص پروژه های عمرانی شهرستان گرمی اظهار کرد: توافق اتمام پروژه های عمرانی و زیرساخت های لازم ازجمله پروژه های آبرسانی و تصفیه خانه فاضلاب در روستاهای بنه و اون بیر بیگلو شهرستان گرمی زمان بندی شده و کارها طبق برنامه پیش می رود.

اکبر بهنام جو در جریان بازدید و بررسی آخرین وضعیت پروژه های عمرانی این شهرستان بیان کرد؛پروژه های عمرانی شهرستان گرمی طبق زمان بندی انجام شده به اتمام می رسد.

وی با بیان اینکه پروژه تصفیه خانه فاضلاب روستاهای بنه و اون بیر بیگلو از محل اعتبار بانک توسعه اسلامی در حال اجرا است ، بر روند تکمیل این پروژه تا پایان دولت یازدهم تاکید کرد.

در این بازدید فرامرز به نژاد رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل به همراه معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری ، نماینده محترم مردم شریف شهرستان گرمی ،مدیر دفتر فنی استاندار، رییس سازمان برنامه وبودجه وفرماندار شهرستان گرمی حضور داشتند

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1402/10/10 16:34
    6.1.7.0
    V6.1.7.0