جمعه, 7 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ 
  • تعداد بازدید : 466
  • کد خبر : ۳۹۱۸
selectedimage
حضور معاون منابع انسانی و پشتیبانی شركت مهندسی آب و فاضلاب كشور در جلسه شورای معاونین و هیئت مدیره آبفای استان اردبیل
دکتر گیاهی به همراه مدیران کل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری و دفتر توسعه منابع انسانی و آموزش شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، در جلسه ای که در محل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل در خصوص پاسخ گویی به ابهامات یکپارچه سازی شرکت های آب وفاضلاب شهری و روستایی وشفاف سازی وضعیت نیروهای انسانی شاغل ، برگزار شد حضور پیدا کرد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، دکتر گیاهی به همراه مدیران کل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری و دفتر توسعه منابع انسانی و آموزش شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، در جلسه ای که در محل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل در خصوص پاسخ گویی به ابهامات یکپارچه سازی شرکت های آب وفاضلاب شهری و روستایی وشفاف سازی وضعیت نیروهای انسانی شاغل ، برگزار شد حضور پیدا کرد.

در ابتدای این جلسه بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید ، مهندس به نژاد ضمن خوش آمد گویی به همکاران شرکت مهندسی آبفای کشور، گزارشی از آخرین وضعیت شرکت آبفای استان اردبیل بعد از انجام یکپارچه سازی را ارائه کرد.

این جلسه که در فضای بسیار صمیمی برگزار شد ، به تمام سوالات و موضوعات مطرح شده که از طرف همکاران آب وفاضلاب استان اردبیل ارائه شد ، بصورت شفاف پاسخ داده شد

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1402/10/10 16:34
    6.1.8.0
    V6.1.8.0