جمعه, 31 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ 
  • تعداد بازدید : 285
  • کد خبر : ۳۹۰۸
selectedimage
مدیرعامل شركت آب و فاضلاب استان اردبیل با امام جمعه شهرستان مشگین شهر دیدار و گفتگو كرد
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان با حجت الاسلام و المسلمین باوقار، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان مشگین شهردیدار و ‌پیرامون مسائل ومشکلات و همچنین اقدامات انجام شده در حوزه آب وفاضلاب گفتگوکرد. در ابتدای این جلسه، مهندس به نژاد گزارشی از فعالیت های شرکت و اقدامات انجام گرفته را در حوزه آب وفاضلاب در شهرستان مشگین شهر ارایه کرد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ، مدیرعامل شرکت  آب وفاضلاب استان  با حجت الاسلام و المسلمین باوقار، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان مشگین شهردیدار و ‌پیرامون مسائل ومشکلات و همچنین اقدامات انجام شده در حوزه آب وفاضلاب گفتگوکرد. در ابتدای این جلسه،  مهندس به نژاد گزارشی از فعالیت های شرکت و اقدامات انجام گرفته را در حوزه آب وفاضلاب در شهرستان مشگین شهر ارایه کرد.

مهندس به نژاد با اشاره به جایگاه معنوی و دینی آب و نقش ائمه جمعه در مدیریت مصرف این نعمت خدادادی، تصریح کرد: ائمه جمعه با استفاده از تریبون نماز عبادی سیاسی جمعه، مسئله حیاتی کمبود آب و لزوم صرفه‌جویی و مدیریت مصرف بهینه آب را برای نمازگزاران تشریح و آنان را دعوت به‌صرفه جویی نمایند.

وی همچنین به تجمیع شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان اشاره کرد و گفت : افزایش خدمت رسانی به مردم از اهداف ادغام شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی است.وی همچنین از وضعیت آب شرب روستای ارباب کندی مشکین شهر نیز بازدید کرد.

درادامه ،حجت الاسلام والمسلمین باوقار در این دیدار ضمن ابراز رضایت از گزارش مهندس به نژاد از عمکرد شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل ، همچنین وضعیت آب‌رسانی به شهروندان، بیان داشتند: آبی که با رنج تهیه و تصفیه می شود نباید بیهوده هدر رود. وی بر ضرورت دقت در مصرف بهینه آب تاکید کرد و گفت : جامعه به نعمت الهی آب کم توجه است ضمن اینکه انسان با مصرف بی رویه، آینده بدی را برای خود در زندگی رقم می زند

.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1402/10/10 16:34
    6.1.8.0
    V6.1.8.0