جمعه, 7 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ 
  • تعداد بازدید : 403
  • کد خبر : ۳۹۰۴
selectedimage
مدیر عامل شركت آب و فاضلاب استان اردبیل از نمایشگاه دفاع مقدس، آسایشگاه ایثارگران و جانبازان اردبیل بازید كرد.
مهندس به نژاد به همراه همکاران شرکت آبفا استان، ضمن حضور در غرفه فرهنگی صنعت آب وبرق استان اردبیل از نمايشگاه رزمي فرهنگي عمليات كربلا۵ ، واقع درمرکز فرهنگی وموزه دفاع مقدس بازدید کرد.این نمایشگاه از ۳۱ شهریور ماه به مدت یک هفته برای بازدید همگان در ضلع غربی شورابیل دایر می باشد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، مهندس به نژاد به همراه همکاران شرکت آبفا استان، ضمن حضور در غرفه فرهنگی صنعت آب وبرق استان اردبیل از  نمايشگاه رزمي فرهنگي عمليات كربلا۵ ، واقع درمرکز فرهنگی وموزه دفاع مقدس بازدید کرد.این نمایشگاه از ۳۱ شهریور ماه به مدت یک هفته برای بازدید همگان در ضلع غربی شورابیل دایر می باشد.

در ادامه به مناسبت هفته دفاع مقدس و تجلیل از مقام جانبازان سرافراز و همچنین تقدیر و تشکر از رشادت ها و ایثارگری این عزیزان مهندس به نژاد به همراه جمعی از همکاران آبفا استان با رئیس بیمارستان تخصصی ایثار شهید سید بهاالدین پاریاب اردبیل دیدار وگفتگو کردند.در این دیدار مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل ضمن ابلاغ تجدید میثاق با این عزیزان آرزوی سلامتی و طول عمر را از خداوند متعال خواستار شدند. به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و بیماری کرونا امکان دیدار با جانبازان هشت سال دفاع مقدس بستری شده در آسایشگاه جانبازان و ایثارگران شهید پاریاب اردبیل  میسر نشد

 

.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1402/10/10 16:34
    6.1.8.0
    V6.1.8.0