شنبه, 1 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ 
  • تعداد بازدید : 346
  • کد خبر : ۳۹۰۳
selectedimage
پیام رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شركت آب و فاضلاب استان اردبیل به مناسبت هفته دفاع مقدس
مهندس به نژاد، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت .هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های مردان و زنانی است که به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در راه دفاع از کشور و آرمان های اسلامی، خون پاک خود را فدا کردند.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ، مهندس به نژاد، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت .هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های مردان و زنانی است که به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در راه دفاع از کشور و آرمان های اسلامی، خون پاک خود را فدا کردند. بی تردید ایثاروشجاعت به عنوان یکی از افتخارات ماندگار در تاریخ حماسه آفرینی های ملت بزرگ ایران هم چون برگ زرینی ثبت گردیده است. فرهنگ ایثار و شهادت از میراث ارزشمند هشت سال دفاع مقدس است که امروز بر ماست تا با ادای وظیفه در حفظ و ترویج این فرهنگ ارزشمند بکوشیم تا آیندگان نیز به ثمرات این فرهنگ ناب افتخار کنند. ضمن گرامی داشت یاد و خاطره و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و ارج نهادن به جانبازان گرانقدر و رزمندگان دلیر جنگ تحمیلی، آغاز هفته دفاع مقدس را که از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران است، به ملت بزرگ و حماسه ساز ایران بویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران، تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون ملت شریف ایران را مسئلت می نمایم.

همچنین درسومین روز از هفته دفاع مقدس، فرامرز به نژاد به همراه معاونین و جمعی از همکاران شرکت با حضور در مزار شهیدان ۸ سال دفاع مقدس با قرائت فاتحه و نثار گل، ضمن ارج نهادن و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، یاد و خاطره همه شهدای والا مقام دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1402/10/10 16:34
    6.1.8.0
    V6.1.8.0